Zorba - Nikos Kazancakis


Zorba. İyi Kitaplar olduğumda genelde şöyle söylerim. “Ah bu kitapla çok geç tanıştım, keşke daha önce okumuş olsaydım, o zaman bambaşka birisi olurdum” Zorba da çok iyi bir kitap ancak bu sefer geç değil tam zamanında okunuşum diyorum. Hayatın artık değişmesi gereken bir anında yeni adımlar atmaya artık hazırken, yaşamı ve insanı sorgulamayı bir kenara bırakıp harekete geçme zamanı gelmişken okudum ve iyi ki de şimdi okudum. Doğru anlamak için bütün bunları pek çok kez düşünmüş olmam gerekiyordu ve öyle yapmıştım zaten. Sadece soru sormakla geçmez hayat, insan aynı zamanda yürümeli, yanılmaktan korkmamalı. Yalnız özgür insanların yanılma hürriyeti vardır, insan özgürlüğü aramalı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİTİK ERKEKLER - TEKNOLOJİ ERKEKLİĞİ NASIL SABOTE ETTİ? Philip Zimbardo, Nikita D. Coulumbe

Varoluş ve Tarihsellik İnsan Felsefesi Çalışmaları - Uluğ Nutku

HOMO NARRANS, İnsan Niçin Anlatır? İsmail GEZGİN