Sinek Isırıklarının Müellifi - Barış Bıçakçı


Barış Bıçakçı, çok sevdiğim yazarlardan biri. En iyi kitabının Bizim Büyük Çaresizliğimiz olduğunu düşünüyordum. Sinek Isırıklarının Müellifi de şimdi onun yanında yerini aldı. Vurucu cümleleri var ve bunları büyük bir sakinlikle yapıyor. Siz ayrıntıları okuduğunuzu sanıyorsunuz ama büyük hikayeyi anlatıyor.
Bu kitapta da ergen oğlanlar, ergen kızlar, evli erkekler, iskambil falı bakan orta yaş kadınlar, yaşlılar, gençler var. Hepsinin bir güzel röntgeni
çekilmiş.
Hem iyi edebiyatı hem kötü edebiyatı göstermiş. Karşılaştırmış, benim için oldukça eğlendirici ve öğretici oldu doğrusu. Kafam karıştı. Kendimi hem iyi hissettim hem kötü hissettim. Bu kitabı çok beğendim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİTİK ERKEKLER - TEKNOLOJİ ERKEKLİĞİ NASIL SABOTE ETTİ? Philip Zimbardo, Nikita D. Coulumbe

Varoluş ve Tarihsellik İnsan Felsefesi Çalışmaları - Uluğ Nutku

HOMO NARRANS, İnsan Niçin Anlatır? İsmail GEZGİN