SEVMEK YAŞAMAKTIR, CAFER SOYLU

  


İki seferdir tanıdıkların kitaplarından gidiyoruz. Sevmek Yaşamaktır, Gaye’min öğretmeni Cafer Soylu’nun şiir kitabı. Gaye’yle birlikte heyecanla sipariş ettik. Ben gelir gelmez tamamını okudum. Gaye anlamadı ama öğretmeninin kitabına sahip olduğu için çok mutlu oldu. Gaye’nin ilk imzalı kitabı değil ama bunu da hemen öğretmenine imzalattı.

Cafer Bey’le daha önce konuşmuştuk, şiire olan ilgisini biliyordum ancak bu kadar güzel şiirler yazdığını bilmiyordum. Ben şiir konusunda çok iyi değilim, görüş bildirecek kadar çok şiir okumadım ama Cafer Bey’in dizeleri gerçekten yüreğime dokundu. Kızımın böyle bir öğretmeni olduğu için çok şanslıyız.

Bir anaokulu öğretmeninin memleket, çocukluk, aşk, aile, anne ve tabi ki sevgi üzerine barıştan yana, kinden, nefretten uzak samimi ve içten gelen duyguların kâğıda dökümü olan bu kitabı şiire ilginiz varsa atlamayın, edinin.

İyi okumlar dilerim.

 


 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİTİK ERKEKLER - TEKNOLOJİ ERKEKLİĞİ NASIL SABOTE ETTİ? Philip Zimbardo, Nikita D. Coulumbe

Varoluş ve Tarihsellik İnsan Felsefesi Çalışmaları - Uluğ Nutku

Parfümün Dansı, Tom Robbins